03432466469 03432431283

دانلود مجموعه فونت های انتظار
مجموعه فونت های انتظار

مجموعه فونت های انتظار

 

 

دانلود مجموعه فونت های انتظار

بی شک فونت های انتظار یکی از فونت های زیبایی ایرانی میباشد مارکت گرافیک نیز برای شما دوستان این مجموعه کامل را آماده کرده و میتوانید دانلود کنید

 

این فونت مجموعه از فونت ها برای نخستین بار در سال 90 عرضه شد که مورد استقبال فراروان کاربران و گرافیست ها قرار گرفت. البته برخی از گرافیست ها انتقادات زیادی به طرح این فونت ها کردند.

برای کار با این فونت باید به دو نکته توجه داشته باشید

اول اینکه باید توجه داشت که فونت انتظار به دلیل اینکه ویژه طراحی پوستر طراحی شده ،مناسب استفاده در درج عنوان، تیتر یا جملات کوتاه می باشد. به عبارتی دیگر هر چه متن مورد استفاده فونت انتظار کوتاه تر باشد متن زیبا تری خواهید داشت، مثلاً نوشتن نام کتاب روی جلد آن یا نوشتن عنوان فلان همایش یا یادواره روی بنر یا تراکت یا درج هر عنوان اصلی در طراحی پوستر، تراکت و .  و یا استفاده در سایر جملات کوتاه دیگر لذا نباید فونت ویژه طراحی پوستر را همانند سایر فونت ها در متن های طولانی استفاده کرد که اثر منفی در زیبایی متن خواهد داشت. پس تخصصی کار کنید و فونت ویژه طراحی پوستر را فقط در درج عنوان یا سایر عناوین اصلی استفاده کنید تا از زیبایی قابل تحسین فونت طراحی انتظار بهره مند شوید. البته این قید مطلق نیست. استفاده از فونت انتظار برای عنوان و فونت یکان بولد برای متن ها ترکیب مناسبی در طراحی پوستر است.

 

دوم نیز اینکه جهت زیبایی بیشتر متن می توانید از حروف زینتی مثل حرف ی کشیده که با کلید حرف ( ء همزه ) تایپ می شود و یا حرف زینتی ( ـه ) که به وسیله shift + Z تایپ می شود استفاده نمایید ولی نکته مهم در مورد حروف تزیینی، هرچه کمتر استفاده کردن آن ها در یک جمله یا یک عنوان است. مثلا ً اگر در متن عنوانی که قرار است با فونت انتظار تایپ کنید، 3 حرف ی آخر وجود دارد فقط یکی از آن ها را به وسیله دکمه حرف ( ء همزه ) به صورت کشیده و زینتی تایپ نمایید. چون حفظ تعادل و عدم زیاده روی در استفاده از حروف تزیینی مثل ی کشیده و .. نیز بهترین نتیجه را در زیبایی متن خواهد داشت.

لیست فونت های موجود در این مجموعه:

 

Entezar1_v2.0.1

Entezar2_v2.0.1

Entezar3_v2.0.1

Entezar4_v2.0.1

Entezar5_v2.0.1

Entezar6_v2.0.1

EntezarB3_v2.0.1

EntezarB4_v2.0.1

EntezarC_v2.0.1

EntezarC3_v2.0.1

EntezarD_v2.0.1

EntezarD3_v2.0.1

EntezarD5_v2.0.1

EntezarD6_v2.0.1

EntezarD8_v2.0.1

EntezarE2_v2.0.1

EntezarE3_v2.0.1

EntezarF2_v2.0.1

برای ارسال دیدگاه ابتداواردشوید
مطالب مرتبط

کاور تخفیف عید فطر در این پست طرح لایه باز کاور شبکه های اجتماعی طرح تخفیف به مناسبت...

دانلود طرح لایه باز حرم امام رضا در این پست PSD حرم امام رضا (ع) را آماده کرده...

طرح لایه باز سر نسخه پزشکی در این مطلب در سایت مارکت گرافیک به معرفی و عرضه محصول...