03432466469 03432431283

طرح لایه باز کارت شناسایی پرسنلی

  • طرح psd کارت شناسایی پرسنلی

    طرح لایه باز کارت شناسایی پرسنلی

    محصولی که امروز در مارکت گرافیک آماده کرده ایم، طرح لایه باز کارت شناسایی پرسنلی و یا همان کارت پرسنلی به صورت لایه باز می باشد. که این طرح مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی است و میتوان در مشاغل دیگر نیز استفاده نمود. طرح لایه باز کارت پرسنلی ، در ابعاد استاندارد 8.6 * 5.6 سانتی متر با رزولیشن 300DPI با پسوند PSD قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ می باشد.

    طرح لایه باز کارت شناسایی پرسنلی

    طرح لایه باز کارت شناسایی پرسنلی

    طرح لایه باز کارت شناسایی

    کارت پرسنلی دانشگاه آزاد به صورت یک رو بوده و با توجه به اینکه کارت به صورت لایه باز بوده با ایجاد تغییرات جزئی میتوان در سایر اصناف نیز استفاده نمود. .: ویژه طراحان، گرافیستان، عکاسان، کانون های طراحی و تبلیغاتی :. برخلاف دیگر فروشگاهای اینترنتی محصولات گرافیکی ، کیفیت بالای ظاهری و کیفیت بالای سورس های گرافیکی عرضه شده، و همینطور قیمت ارزان از ویژگی های بارز محصولات ما می باشد  درباره مارکت گرافیک

    چنانچه تمایل به طراحی اختصاصی کارت پرسنلی خود را دارید

    از طریق پشتیبانی آنلاین / فرم ارتباط با ما و یا شماره تماس 32466469 034 با کارشناسان ما ارتباط گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

    پیشنهاد ویژه مارکت گرافیک

    آن دسته عزیزانی که به نرم افزار فتوشاپ جهت ویرایش دسترسی ندارند و یا تخصص کافی جهت تغییر محتوای طرح را ندارند. میتوانید درخواست خود را از طریق بخش شخصی سازی سفارش درخواست خود را جهت طراحی طرح مورد نظر، ثبت کرده تا تیم مارکت گرافیک به رایگان برای شما انجام و طرح اختصاصی را به ایمیلتان ارسال کنند. زمان ارسال طرح اختصاصی حداکثر 24 ساعت در روزهای اداری خواهد بود.

    کارت پرسنلی چیست

    کوتاه در مورد کارت پرسنلی ، کارتهای پرسنلی معمولا از جنس پی وی سی (جنس کارتهای بانکی) تولید و با دستگاه های دیجیتال یا افست چاپ می شوند و کاربرد آنها در مراکزی که کارمند دارند برای شناسایی افراد استفاده می شود . کارت پرسنلی PVCدارای کاربردهای فراوانی مانند کارت مغناطیسی (کارت اعتباری)، کارت هوشمند (کارتهای مترو) ، RFID و غیره نام برد. اطلاعات کلی کارت پرسنلی:
    1. ابعاد ۸.۶*۵.۵ سانتیمتر
    2. جنس پی وی سی
    3. دورگرد 
    4. ضخامت از ۷۶۰ میکرون با بالا 
    5. لایه محافظ لمینت ۸۰ میکرون
دیدگاه: 0
شناسه: 4655
انتشار: 2019-08-23
بروزرسانی: 2024-01-29
تعداد بازدید: 1786
قیمت: 8000 تومان
محصولات پیشنهادی
  • دانلود طرح لایه باز کارت پرسنلی
    8000 تومان
  • کارت شناسایی قابل ویرایش
    8000 تومان
  • کارت شناسایی پرسنلی لایه باز
    10000 تومان
  • طرح لایه باز کارت پرسنلی دانشگاه
    8000 تومان
  • طرح لایه باز کارت شناسایی
    8000 تومان